Juergen Eberle este unul dintre inginerii nemţi care au lucrat la noul E-ul allroad. După ce a primit şi el o maşină, s-a gândit să scoată mai mult din ea. Să o tranforme într-un break şi mai înalt, şi mai capabil. A făcut un transfer de tehnologie 4×4 de pe G-ul 4×42 . Adică a translatat de la G sistemul cu axe deasupra centrului roţilor, care folosesc un grup reductor în nişte cutii de transfer centrale şi câte o minicutie de viteze cu două grupuri la fiecare cap de planetară. Modificarea asta te lasă să ridic garda maşinii, iar acum, acest E Klasse de teren are 41 cm gardă la sol. Roţile sunt impresionante pe 31 de inci. Motorul este un V6 de 3.5 litri şi 330 de cai. Auto Express spune că proiectul personal al inginerului german ar putea să devină producţie de serie limitată pentru o nouă specie de clienţi cu soţie, copii şi porniri offroad.