Ford Puma ST-Line Vignale- Aceasta este cea mai dotată mașină construită vreodată în România

Publicat: 28 05. 2020, 12:49
Actualizat: 28 05. 2020, 12:49

Noul Ford Puma ST-Line Vignale este cea mai dotată mașină construită vreodată în România. Noua echipare apare în gama micului crossover, care vede lumina zilei la uzina Ford de la Craiova.

GALERIE FOTO

Noul Ford Puma ST-Line Vignale este o combinație între cele două echipări. Acestea îi aduc modelului o grilă superioară cu finisaje cromate, o grilă inferioară de culoare neagră și o bară spate în culoarea caroseriei.

Pe lista de dotări standard se află și faruri LED, sistemul Ford KeyFree și sistemul audio premium Bang & Olufsen. Scaunele sunt îmbrăcate în piele Windsow, iar volanul este acoperit de piele Manacor.

Soluția de depozitare MegaBox permite încărcarea în picioare a obiectelor cu o lungime de până la 1.150 milimetri.

Odată cu prezentarea noului Ford Puma ST-Line Vignale, Ford aduce în gamă și noul motor diesel EcoBlue de 1,5 litri cu patru cilindri. Unitatea dezvoltă 120 de cai putere și este cuplată la o transmisie manuală cu șase trepte. Ford îi trece în cont un consum de 4,5 l/100 km conform ciclului WLTP.

Va fi disponibilă și o nouă transmisie automată cu șapte trepte pentru versiunea cu motor turbo de 1,0 litru EcoBoost cu trei cilindri, care dezvoltă 125 de cai putere.

Ford Puma ST, cea mai puternică mașină care se va construi în România

Gama Ford Puma nu este completă încă. Anul acesta, constructorul american va dezvălui și versiunea ST. Aceasta va fi cea mai puterniccă mașină care se va construi în România. Va fi pusă în mișcare de un motor pe benzină de 1,5 litri, preluat de la Fiesta ST, care dezvoltă 200 de cai putere și un cuplu de 290 Nm.

Cel mai sportiv Puma va fi disponibil cu transmisie manuală cu șase trepte și tracțiune față. Acesta va fi capabil să accelereze de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 7 secunde. Fiesta ST are nevoie de 6,5 secunde pentru acest sprint.

200 de milioane de euro a investit Ford pentru a produce Puma în România, iar investițiile totale ale producătorului american în centrul de producție de la Craiova, începând cu anul 2008, se ridică la aproape 1,5 miliarde de euro.