Ford planifică un Focus RS mai rapid şi mai eficient decât tot ce am văzut până acum pentru anul 2020. Noul mega-hatch va folosi un motor hibrid pe care compania îl va introduce pe întreaga gamă de maşini medii şi mari.
Din combinaţia de motoare va rezulta o putere de aproape 400 de cai, Focus RS rivalizând astfel cu ofertele de la Mercedes-AMG şi Audi.
Pe lângă îmbunătăţirea timpilor de acceleraţie deja impresionanţi ai lui RS, şi caracteristicile de conducere, noua tehnologie a modelului ar trebui să reducă în mod considerabil emisiile de CO2. Reglementările europene impun producătorilor de automobile să atingă o medie de 95g / km de CO2 până în 2021. Focus Focus RS emite 175g / km.
Noul RS face parte dintr-o ofensiva Ford de electrificare a 40 de modele, anunţată la Salonul Auto de la Detroit la începutul acestui an. Ford va cheltui până la 8,7 miliarde de lire sterline până în 2022, atât pentru crearea de modele noi, cât şi pentru actualizarea celor deja existente.
Marca RS este extrem de importantă pentru Ford şi este recunoscută pe tot globul, iar cel mai nou RS va fi este cel mai bun produs vreodată, spun oficialii.
Următorul Focus RS va utiliza motorul pe benzină cu patru cilindri, turbo, de 2,3 litri. Acest motor produce 370 de cai putere şi 509 Nm. Aceste valori ar trebui să-i permită să reducă timpul de accelerare (de la 0-100 de km/h) de la 4.6 secunde, cât poate în prezent, la 4.2 secunde.