Ford
Mustang a primit o nouă motorizare de bază. Este vorba de un
propulsor cu bloc din aluminiu de 3,7 litri ce
dezvoltă 305 CP. Acest nou motor înlocuieşte anticul motor V6 de
patru litri ce furniza doar 210 CP. Noul motor poartă numele
oficial de Duratec 3.7 DOHC Ti-VCT V6.
O altă premieră tehnologică pentru Ford este asocierea noului
motor cu o cutie de viteze cu şase rapoarte
manuală sau automată. Vă reamintim că modelele 2010 Mustang V6 şi
V8 folosesc cutii de viteze cu cinci rapoarte.Noul model mai
primeşte câteva îmbunătăţiri tehnice printre care o suspensie
revizuită, amortizoare noi şi o bară de stabilizare de dimensiuni
mai generoase. Discurile de frână su crescut şi ele ca
dimensiuni.
În
plus, modelele 2011 vor avea o planşă de bord nouă cu vitezometru
gradat până la 160 mph şi turometru a cărui zonă roşie începe la
8000 rpm. Din august 2010 va fi disponibil şi un
Performance Package ce include o suspensie sport,
jante de 19 inch şi anvelope performante.
Ford-ul Mustang V6 va fi prezentat publicului la Salonul Auto de
la Los Angeles.