Ford Kuga plug-in hybrid a fost cel mai bine vândut model PHEV din Europa
Conform datelor furnizate de Ford, fiecare dintre șoferii de Kuga plug-in hybrid din Europa a redus emisiile de CO2 cu peste 1.100 kg. Practic, un proprietar de Kuga hibrid a salvat într-un an echivalentul emisiilor degajate în timpul unei călătorii dus-întors Londra-Buenos Aires.
Clienții de Kuga PHEV preferă să-și încarce mașina pe timpul nopții
INTRĂ ÎN GALERIA FOTO
Au fost analizate datele anonimizate primite de la clienții de Kuga PHEV din Europa. S-a stabilit că distanța medie parcursă anual a fost de puțin peste 10.000 km. Distanța medie parcursă zilnic și numărul de călătorii de peste 100 km au atins apogeul în lunile de vară.
În baza valorilor de emisii totale omologate în regim WLTP, un Kuga plug-in hybrid ar trebui să degaje cu circa 1.110 kg mai puțin CO2. Datele au evidențiat că toți șoferii acestui model sunt dornici să își mențină mașinile încărcate.
Aproximativ jumătate din totalul sesiunilor de încărcare au loc pe timp de noapte. Dintre cele 5,7 milioane de sesiuni de încărcare pentru acest model înregistrate în ultimele 12 luni 46% au avut loc pe timpul nopții. Cea mai frecventă durată de încărcare a fost de 12 ore sau mai mult.
Reîncărcările pe timp de zi de una până la două ore au fost cel mai des întâlnite. Asta sugerează că proprietarii de Kuga plug-in hybrid preferă să folosească încărcările rapide pe timpul zilei. Acest lucru a fost posibil atunci când instalațiile publice au permis asta.
Ford Kuga plug-in hybrid, preferat de clienții europeni
Noul Ford Kuga plug-in hybrid a fost cel mai bine vândut model PHEV pe piețele europene în 2021. Modelul american și-a depășit la vânzări cel mai important rival din acest segment cu aproximativ 17%.
Vânzările vehiculelor plug-in hybrid și ale celor complet electrice au avut o pondere de 19% din totalul automobilelor noi vândute în decursul anului trecut. Mai mult de jumătate dintre modelele Kuga comercializate în 2021 au fost plug-in hybrid sau „full-hybrid”.
Varianta Kuga plug-in hybrid dispune de un sistem de propulsie care oferă o autonomie în modul electric de 57-65 km în ciclu WLTP. Autonomia complet electrică în oraș este de cuprinsă între 71 și 89 km Consumul de energie de 14,8 kWh/100 km este mai mic comparativ cu rivalii direcți din segment.
Sursa: Ford