Fiecare client primeşte o echipă completă de specialişti

Publicat: 30 01. 2018, 12:01

Cel mai mare dealer Volvo din România, inaugurează un concept de showroom & service revoluţionar în urma unei investiţii de peste 1.000.000 euro. Ideea noului spaţiu se bazează pe două concepte inovatoare, Volvo Personal Service (VPS) şi Volvo Retail Experience (VRE). Ambele se înscriu în misiunea brandului de a face viaţa clienţilor mai simplă. Transparenţa, încrederea şi respectul pentru timpul clientului sunt atributele care stau la baza celor doua concepte, eliminând unele dintre barierele percepute în relaţia dealer-client.

Pentru eficientizarea timpului, fiecărui client îi este alocată o echipă de service, majoritatea lucrărilor de mentenanţă fiind gata în doar o oră. Echipa dedicată preia responsabilitatea întregului proces de service, de la recepţia maşinii până la înmânarea cheilor odată ce sunt finalizate lucrările de service.

Pe durata reparaţiilor, clientul se poate relaxa în showroom, într-un spaţiu conceput pe ideea de living room scandinav. Clientul se bucură şi de flexibilitate în stabilirea programării şi îşi poate alege ora de check-in în service în funcţie de programul său.

Un alt element de noutate, unic pe piaţa de profil este păstrarea aceluiaşi tehnician pentru fiecare client în vederea viitoarelor reparaţii. Clientul va intra în posesia cărţii de vizită a tehnicianului alocat şi îl va putea contacta ori de câte ori va fi necesar, asigurând în acest mod o eficientizare la nivel de comunicare client-service şi construirea unei relaţii cu cel care are grijă de automobil.

Volvo Personal Service (VPS) şi Volvo Retail Experience (VRE) completează abordarea inovatoare şi viziunea progresivă a brandului. 

În contextul trendului actual de „hibridizare” al automobilelor, Volvo Cars este unul dintre susţinătorii vehiculelor eco şi, în noul showroom Primus Auto, posesorii de maşini electrice şi hibride beneficiază gratuit de două staţii de încărcare. Tot aici, aceştia pot realiza o gamă largă de servicii destinate întreţinerii maşinii, Primus Auto punându-le la dispoziţie suportul unui tehnician certificat. Astfel, dealerul auto răspunde nevoilor tot mai mari din sectorul maşinilor electrice şi hibride şi oferă reparaţii şi lucrări de mentenanţă la standard înalt.  
 
Autoturismele Volvo sunt prezente pe piaţă din anul 1927. Volvo reprezintă una dintre cele mai cunoscute şi respectate mărci auto premium din lume, cu vânzări de 571.577 autoturisme la nivel mondial, în 2017, în aproximativ 100 de ţări.