Fiat şi Chrysler undă verde pentru fuziune
Iniţial s-a zvonit că procesul de preluare va fi sistat, Curtea Supremă blocând negocierile în urma sesizărilor unor fonduri de pensii. Acestea contestau viteza accelerată a procesului de restructurare şi pretind că tranzacţia Chrysler ar aduce beneficii ilegale creditorilor care au contribuit cu instrumente nesecurizate înainte de satisfacerea obligaţiilor către creditorii care deţin creanţe securizate, conform MEDIAFAX.
De asemenea, reprezentanţii acestor fonduri de pensii consideră că planurile Chrysler reprezintă "o reorganizare ilegală" şi că Trezoreria şi-a depăşit atribuţiile legale prin acordarea de pachete de ajutoare financiare pentru salvarea constructorului auto de la faliment, deşi Congresul avizase alocarea aceloraşi bani pentru susţinerea băncilor.
Administraţia SUA doreşte reorganizarea rapidă a Chrysler, ieşirea din faliment şi reintrarea pe piaţă ca o companie competitivă, care să facă faţă noilor condiţii din industria auto. Chrysler a primit din partea administraţiei americane 12 miliarde de dolari pentru restructurare, iar acest proces ar putea fi un exemplu şi pentru G.M., constructor aflat tot în mrejele falimentului.