Fiat, Ford şi Tesla au 4 modele de care mai bine fugi.
Săptămâna trecută v-am vorbit despre cele mai fiabile maşini testate de către Consumer Reports în 2016. Repetăm: consumer reports este o publicaţie de specialitate care corelează rezultatele din testele personale cu răspunsurile din sondajele de satisfacţie la care răspund proprietarii.
Sunt analizate subansamble importante, component, recurenţa defecţiunilor şi impresiile proprietarilor.
Iată şi lista celor 10 maşini pe care trebuie să ţi le doreşti cel mai puţin atunci când eşti hotărât să-ţi iei o maşină.
Fiat 500L – probleme la cutia de viteze, la sistemul electric, scor slăbuţ în test drive şi a ieşit cam şifonat şi din crash testul frontal IIHS (“Euro NCAP” în SUA – Insurance Institute for Highway Safety)
Ford Fiesta – înlocuieşti ambreiajul repede, se schimbă greu vitezele, face zgomote şi are problem cu electrica.
Chevrolet Tahoe / GMC Yukon – pentru probabil cel mult un roman care şi-o va cumpăra: vibraţii în volan, probleme la electrică şi probleme cu disopozitivele electronice dinăuntru.
Ram 2500 – pentru acelaşi proprietar de mai sus, maşina asta are şi ea vibraţii în volan, probleme cu senzorii de emisii, cu anumite piese din transmisia integrală şi, bineînţeles, cu electrica.
Tesla Model X – probleme cu sistemul de climatizare, iarăşi cu instalaţia electrică şi probleme cu softul de securizare a maşinii.
Chrysler 200 – intră greu în viteză câteodată
Chevrolet Suburban – din nou probleme cu cele 8 trepte ale cutiei automate, la componente 4×4 şi la electrică.
Jeep Renegade – transmisie neperformantă şi, o premieră, probleme la recepţia posturilor radio.
Ford Focus – la fel ca la Fiesta, înlocuieşti ambreiajul repede, se schimbă greu vitezele şi patinează, maşina vibrează.
Cadillac Escalade este ultima maşină în acest raport Consumer Reports. Aici treaba e mai gravă pentru ca au fost proprietari mulţi care au înlocuit cutia de viteze cu totul şi în continuare au schimbat greu vitezele. Maşina mai are probleme şi la partea electrică, şi la tracţiunea integrală.