La evenimentul lansării internaţionale a noii citadine italiene, care deja a înregistrat circa 25.000 de comenzi ferme, au participat peste 6.000 de invitaţi, VIP şi reprezentanţi ai presei din toate colţurile lumii. Torino a fost, pentru câteva zile, oraşul Fiat 500, fiind practic inundat de detalii legate de modelul iconic al italienilor.
Seara lansării oficiale a fost una fastuoasă, despre care se va vorbi mult şi bine, spectacolul fiind regizat de aceeaşi persoană care s-a ocupat de Olimpiada de la Torino. Cei peste 1.500 de jurnalişti au avut parte, a doua zi, de o conferinţă de presă atipică, prezidată într-un mod destins de Luca de Meo, CEO Fiat. După care a urmat o sesiune de teste intensive, pe şoselele italiene, micul automobil stârnind oriunde uralele şi curiozitatea peninsularilor. Preţul de pornire în Italia este de 10.500 euro, una dintre particularităţile maşinii fiind numărul impresionant al pachetelor de personalizare: peste 500.000! Rămâne de văzut dacă planurile de producţie, de 120.000 de unităţi pe an, vor acoperi cererea.
În România, Fiat 500 va fi lansat oficial cu ocazia Salonului Auto de la Bucureşti, din toamnă. În următorul număr al revistei ProMotor veţi putea afla mai multe despre noua citadină italiană, caracteristicile sale emotive promiţând mai mult decât ne aşteptăm de la un automobil urban.