Ferrari Store – Lansare în România
La ceremonia de inaugurare au participat Massimiliano Ferrari –
Ferrari Licencing and Retail Director, Ion Bazac – Preşedinte Forza
Rossa şi Giancarlo Fisichella – pilot Ferrari, care a semnat în mod
simbolic desk-ul casei de marcat aflat în incinta magazinului.
„Ferrari reprezintă un vis şi totodată un cumul de
valori speciale, cultivate
timp de peste 60 de ani: sportivitate, plăcerea de a conduce,
performanţă, excelenţă şi calitate.
Există o adevarată efervescenţă pentru spiritul şi
stilul de viaţă Ferrari, fie că vorbim despre proprietari
sau doar despre pasionaţi, indiferent de vârstă sau statut social.
Prin deschiderea Ferrari Store în Bucureşti, toate aceste valori
vor fi mai aproape de fanii din România, care au acum posibilitatea
de a-şi materializa pasiunea pentru acest brand”, a declarat Ion
Bazac, Preşedinte Forza Rossa.
Spaţiul de aproximativ 500 mp al Ferrari Store se
întinde pe trei niveluri şi beneficiază de o suprafaţă
vitrată extinsă, care permite o incursiune deosebită în universul
Ferrari încă din stradă. Dezvoltat în întregime de Studioul Iosa
Ghini din Italia, conceptul îmbină istoria şi spiritul tradiţional
Ferrari, care îngemănează cursele şi luxul, cu design-ul unui
spaţiu comercial revoluţionar.
O replică a modelului F399 cu un singur loc întâmpină
vizitatorii în apropierea intrării, iar fiecare zonă a
fost special proiectată astfel încât adevărata experienţă Ferrari
să poată fi simţită din plin de către cumpărători. Magazinul va
oferi o selecţie largă de produse, de la gama „Prancing Horse”,
pentru proprietarii de Ferrari GT, la
produsele dedicate fanilor brand-ului.
Preţurile variază în acelaşi mod, de la 125 de
lei o şapcă, 220 de lei un tricou simplu sau 270 de lei unul de tip
polo, până la cămăşi de peste 1000 de lei şi chiar şi o maşină de
Formula 1, fără motor, disponibilă la doar 200.000 de euro.