Ferrari Roma este cel mai nou supercar al mărcii italiene – Galerie FOTO

Autor: ProMotor 20 dec. 2019 Știri auto

Ferrari Roma este cel mai nou supercar al mărcii italiene, care-și propune să reînvie spiritul modelelor clasice Grand Tourer. Sub înfățișarea cuminte, dar elegantă, se ascunde un monstru cu 620 CP și performanțe de top.

Intră în Galeria FOTO

Partea frontală a lui Ferrari Roma combină nasul de rechin cu grilă minimalistă și farurile LED cu bandă luminoasă orizontală, un omagiu adus duo-ului Monza SP1 și Monza SP2. Liniile domoale ale mașinii se continuă spre spate cu un parbriz aproape orizontal, aripi spate musculare și patru guri de evacuare. Spoilerul din spate are trei niveluri de reglare, pentru o rezistență minimă la înaintare, forță de apăsare medie și respectiv forță de apăsare mare. Potrivit Ferrari, ultima setare asigură o forță de apăsare cu 95 de kilograme mai mare decât Ferrari Portofino.

Interiorul cu două locuri (plus ceva loc în spate, pentru masochiști) introduce o arhitectură asimetrică cu accente high-tech. Noul volan are suprafețe tactile care permit controlul a miriade de funcții precum și butonul manettino cu cinci poziții – Comfort, Sport, Race, Wet și ESC Off. Panoul de instrumente este proiectat pe un ecran cu diagonala de 16 inchi și, în configurația inițială, arată un turometru uriaș înconjurat de informațiile de navigație și cele ale sistemului multimedia.Panoul este în întregime configurabil, putând fi folosit, spre exemplu, pentru a afișa full-screen harta navigației.

Consola centrală este aproape verticală și include o placă metalică ce amintește de celebra grilă a schimbătorului de viteze. În locul acestuia au fost însă integrate foarte inspirat butoane pentru selectarea diferitelor moduri de funcționare ale cutiei de viteze cu dublu ambreiaj. Ecranul central al sistemului multimedia este nu doar mic (8,4 inchi) ci absolut facultativ, nefiind inclus în configurația standard. Un al treilea ecran ecran LCD poate fi comandat pentru pasager, putând afișa informații ca performanțe, reglaje ale sistemului de infotainment sau indicații de navigație. Ferrari spune despre acesta că îl transformă pe pasager într-un adevărat copilot.

Motorizarea V8 turbo de 3,9 litri dezvoltă 620 CP și un cuplu maxim de 760 Nm, și este dotată cu un filtru de particule pentru a s încadra în normele de poluare Euro 6d. Motorul este conectat la cutia de viteze cu dublu ambreiaj care este derivată din cea a modelului SF90 Stradale. Principala diferență este că transmisia lui Ferrari ERoma are rapoarte mai lungi și o treaptă de mers înapoi (la SF90 Stradale pentru această funcție era folosit motorul electric).

În ceea ce privește performanțele, Ferrari Roma accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,4 secunde și de la 0 la 200 km/h în 9,3 secunde, în conduițiile în care masa totală este de aproximativ 1,5 tone. Viteza maximă atinsă este de 320 km/h.


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: Ferrari



Comentarii
Inchide