Ferrari este de părere că soluția pentru supercar-urile viitorului va fi reprezentată de combustibilii sintetici
CEO-ul Ferrari spune că supercar-urile termice din viitor ar putea fi salvate de combustibilii sintetici. Prima mașină care ar putea beneficia de aceștia ar putea fi succesorul lui LaFerrari.
Șeful Ferrari, Benedetto Vigna, consideră că combustibilii sintetici și sistemele de propulsie cu hidrogen ar putea avea un viitor în modelele producătorului italian și spune că își dorește să folosească sportul cu motor pentru a dezvolta ambele tehnologii, potrivit Autocar.
Vigna crede că acești combustibili neutri din punct de vedere al emisiilor de carbon vor „deveni din ce în ce mai mult o realitate”. Vigna a adăugat: „Colaborăm cu parteneri pentru 2026 pentru combustibil sintetic Formula 1 și, de obicei, tehnologiile încep pe pistă și migrează către șosea. Credem că există încă o cale validă de urmat pentru mașinile termice și aceasta va fi susținută de dezvoltarea combustibilului sintetic.”
Șeful Ferrari crede în combustibilii sintetici
Ferrari se pregătește de lansarea unui succesor pentru LaFerrari, o mașină de la care se pare că trebuie să ne așteptăm să folosească un sistem similar cu ceea ce am văzut pe 296 GTB sau SF90. Acest lucru înseamnă că viitorul hypercar din Maranello va folosi un sistem hibrid, dar cu mult mai multă putere decât cele două modele anterior amintite.
Nu știm dacă mașina cu nume de cod F250 va folosi un propulsor V12, V8 sau V6, dar declarațiile lui Vigna sugerează că ar putea fi creată cu combustibilii sintetici în minte. Viitorul hypercar al companiei este testat în prezent și ar putea fi lansat în 2025.
Vigna a sugerat anterior că Ferrari ar putea folosi combustibili sintetici ca pe o modalitate de a menține în vânzare mașinile cu motoare cu combustie după 2035, Comisia Europeană a propus permiterea motoarele termice să rămână în vânzare, atâta timp cât acestea pot funcționa doar cu combustibil sintetici.