Personal, am rămas destul de uimit de
pasiunea reală a acestor oameni pentru maşinile lor, depăşind zona
de interes strict legată de informaţii practice. Respectul
reciprooc, ajutorul şi sfaturile dezinteresate sunt elementele de
bază ale forumului clubopel.com, liantul de bază
fără de care o comunitate nu poate exista. Bineînţeles, pe lângă
acestea este normal să se ajungă la relaţii strânse de prietenie –
lucruri specifice şi altor forumuri pornite la fel, din pasiunea
pentru o anumită marcă.
Am plecat cu un sentiment plăcut de la Băile Felix, după două
zile în care am înţeles mai bine dimensiunile pe care le
are comunitatea clubopel.com – sincer, acum mi s-ar părea
de neconceput să mă gândesc la a deveni client Opel fără a mă
documenta mai întâi pe acest forum.
Este adevărat, deocamdată nu voi
găsi informaţii concludente despre Opel Insigna Turbo 4×4, de exemplu, care m-a
dus rapid şi confortabil cale de peste 1.200 km. Maşina pe care
mi-au pus-o la dispoziţie cei de la GM România pentru această
deplasare a fost, normal, printre cele mai apreciate maşini Opel
din „Coloana fără sfârşit”, atât datorită aspectului, cât şi
pachetului tehnic (termeni ca „220 CP” sau „turbo” atrag imediat
atenţia).
Totuşi, Opel Insignia a fost doar „printre cele” şi nu „cea mai”
– deoarece, din punctul de vedere al adevăraţilor pasionaţi, nu
puteau fi trecute cu vederea cele două venerabile Opel Senator,
recondiţionate cu grijă, cele câteva Opel Astra tunate sau multe
alte modele de notorietate, despre care oricare dintre
proprietari poate povesti, cu afecţiune, destul de mult
timp.
Chiar dacă această întâlnire la nivel naţional, unde au venit
maşini din toate zonele ţării, s-a încheiat, saga
comunităţii clubopel.com continuă şi nu este de mirare că
există planuri de anvergură pentru anul următor. Unde rămâne de
văzut ce maşină ne va pune la dispoziţie Opel România pentru a
participa – oare va fi noul Opel Astra?…