L-am văzut pe noul Opel Insignia sau am văzut-o pe noua Insignia. A apărut acum câteva luni şi are un 10 de la noi. Frumoasă, elegantă, agresivă, maşină serioasă, ce mai. Era o treabă de timp ca să apară şi break-ul şi nu a durat. Are un portbagaj mai mare cu 30 de litri, adică 520 de litri în total. Comparativ cu modelul care încă mai e la vânzare, are 110 litri în plus cu bancheta spate şi scaunul faţă rabatate (1.640 litri în total). La fel ca noua Insignia (supraintitulată Grand Sport), e mai uşoară cu 175 de kg, deci mai agilă indiferent de motorizare. În afară de linia clasică de motoare preluată de la berlină (140-250 de cai benzină şi 110 – 170 de cai diesel), e posibil să avem şi un V6 cu 310 cai.
OPEL INSIGNIA BREAK (POZE DE PREZENTARE CU MARCA AUSTRALIANĂ HOLDEN)