Facelift de 2012 pentru Ferrari California
Ferrari apelează foarte rar la facelifturi, iar atunci când o face, imaginile cu maşinile proapăt revizuite par ideale pentru rubricile de tip „ghiceşte diferenţele”. Aşadar, să vedem cu ce anume se poate lăuda Ferrari California, în ceea ce priveşte partea exterioară.
Nu vom insista asupra noilor bare de protecţie sau asupra blocurilor optice redesenate, deoarece acestea lipsesc în totalitate. Nimic nu diferenţiază noul California de cel vechi, în afara montanţilor a căror culoare este acum argintiul mat, după modelul unui alt cabriolet celebru al Ferrari, exclusivistul SA APERTA.
Aceeaşi culoare a fost folosită şi pentru gurile de aerisire laterale, deasupra cărora şi-a făcut apariţia şi emblema Scuderiei. În asemenea condiţii, noile nuanţe disponibile pentru exteriorul maşinii pot fi considerate o adăugare importantă pe lista de opţiuni a viitorilor clienţi.
Cam atât, legat de exteriorul pe care Ferrari California va miza pentru impulsionarea vânzărilor. Totuşi, partea interesantă urmează de-abia acum. Motorul decapotabilei a primit un plus de putere, fiind capabil de 490 CP, faţă de „foştii” 460 CP. În mod natural, cuplul propulsorului a fost şi el mărit, ajungând acum la 505 Nm, accesibili la 5.000 rpm.
Puterea noului Ferrari California, însă, nu este singurul său punct de interes. Masa maşinii a fost scăzută cu 30 kg. Ferrari, însă, nu mizează doar pe acest aspect, în creşterea manevrabilităţii, oferind şi pachetul Handling Speciale Package. Acesta include amortizoarele magnetice, al căror management din partea centralei ECU a fost îmbunătăţit, printr-un timp de răspuns cu 50% mai scurt.
Servodirecţia este acum cu 10% mai rapidă, mulţumită coloanei de direcţie revizuite. Noul Ferrari California va debuta la Salonul Auto Geneva 2012, după care lista de comenzi va rămâne deschisă.