Europestar L5 Sportback este materializarea unui proiect care are la bază platforma tehnică a lui Proton Gen2 şi despre care chinezii declară cu mândrie că e un model foarte reuşit. Probabil s-au referit la faptul că e o copie reuşită, dar din mai multe surse…
Vă lăsăm pe voi să identificaţi modelele de la care Europsestar L5 Sportback împrumută, mai mult sau mai puţin vizibil, elemente stilistice. Menţionăm doar că maşina are dimensiuni destul de generoase, lungimea de 4.64 metri fiind conformă berlinelor de clasă medie din Europa.
De asemenea, maşina are un ampatament suficient de generos, de 2,67 metri, iar portbagajul are o capacitate de 400 de litri. L5 Spotback este oferit atât într-o versiune sedan, cât şi în una cu hayon, sensibil diferenţiate în partea din spate printr-o nervură mediană, dar şi prin ştergătorul de pe luneta versiunii liftback.
Ca motorizare, Europestar L5 Sportback se bazează pe serviciile unui motor destul de mic, de 1,6 litri, dezvoltat de Lotus. Cu o putere de 122 CP şi un cuplu motor maxim de 149 Nm, motorul îi conferă maşinii o viteză maximă de 190 km/h, iar consumul mediu se cifrează la 7,0 litri/100 km.
Chinezii încearcă să-şi convingă potenţialii clienţi şi prin interiorul sobru, dar şi prin lista bogată de dotări opţionale: sistem de navigaţie cu cameră pentru marşarier, cutie automată cu 5 trepte sau climatizare automată. ESP-ul nu este oferit deloc, însă maşina poate fi dotată cu lumini de poziţie LED.
VI SE PARE REUŞIT EUROPESTAR L5 SPORTBACK?