Cel mai mic model, Seat Ibiza, s-a comportat excelent în ce priveşte protecţia pasagerilor adulţi, fapt care i-a adus cinci stele. Maşina s-a comportat foarte bine în timpul impactului frontal şi al celui lateral, protejând foarte bine zonele vitale ale pasagerilor. Protecţia copiilor a fost creditată cu patru stele din cinci (foarte bine), iar protecţia pietonilor cu doar trei stele – din cauza riscului mare de rănire la cap.
Modelul ceh Skoda Octavia nu a provocat surprize neplăcute, comportându-se excelent, mai ales în ce priveşte protecţia copiilor. Spaţiul interior mare şi materialele habitaclului îi conferă noului Superb un grad foarte ridicat de siguranţă, maşina primind 5 stele pentru protecţia adulţilor şi 4 stele pentru cea a copiilor. Mai puţin protejaţi sunt pietonii, domeniu în care Skoda Superb primeşte doar două stele, în principal datorită părţii din faţă a capotei, cu risc destul de mare de rănire în cazul unui impact cu pietonii.
Berlina medie premium Audi A4 s-a comportat foarte bine, la fel ca modelul ceh, fiind creditat cu 5 stele pentru protecţia adulţilor şi 4 stele pentru protecţia copiilor. În ce priveşte impactul cu pietonii, criticile sunt aceleaşi ca la Skoda Superb şi privesc partea frontală a capotei, cu risc mare de rănire a pietonilor.
Euro N-CAP a mai testat un model al concernului VAG, vanul VW T5 Caravelle, care a primit 4 stele la protecţia pasagerilor, un rezultat mai mult decât onorabil pentru o asemenea maşină. Mult mai bune au fost rezultatele în ce priveşte protecţia copiilor (4 stele), în timp ce impactul cu pietonii poate fi foarte periculos – T5 Caravelle a primit doar o stea, la limită.