Nu ştim cum gândesc alţii. Poate că nemţii s-or fi gândit deja la asta şi or fi considerat dotarea inutilă sau prea puţin spectaculoasă. Însă la cum suntem în goană după specificaţii, contează orice rând în plus. Atunci când ne luăm un telefon mobil, un nucleu în plus sau o funcţie nouă poate influenţa definitiv alegerea finală. Asta pentru că toţi produc bine, pun de toate pe produsele scoase din fabrică şi preţurile sunt la acelaşi nivel în funcţie de gamă. Aşa că o simplă dotare minoră te poate muta din poziţia de client fidel Merecdes la Audi şi invers. În segmentul premium mai sunt însă mărci. Mărci despre care nu putem să spunem că au venit cu inovaţii înaintea celor 3 mari jucătoare în această piaţă de lux. Cel puţin în ultimul timp de evoluţie puternică a tehnologiilor care sunt pe maşini. De obice inventează nemţii, apoi apar dotările şi pe alte maşini. Dar mai sunt minuni. Şi minunea vine de la Bentley care a pus pe Bentayga prima opţiune de acest gen prezentă pe o maşină.
Când eşti client de Bentley, probabil că ai valori pe tine sau după tine. Fie că sunt card-uri contactless, un pachet de hârtii de 500 de euro legate cu elastic sau un ceas scump primit de la cei mai buni colaboratori ai tăi. Şi sunt momente când ai treabă şi vrei să le laşi în maşină.
Cum seifuri clasice nu există în maşini şi oricum ar putea fi furate cu totul, Bentley s-a gândit să securizeze un compartiment într-un mod inteligent. Astfel, hoţii ar trebui să distrugă maşina ca să ajungă la ceasul tău Rolex cu diamante şi aur de 18 carate. Singurul mod în care poţi să deschizi compartimentul de valori e să-ţi foloseşti amprenta. Ca la cele mai multe telefoane mobile de astăzi. Amprentele şi le pot înregistra mai mulţi oameni, în caz că vrei să-i dai acces soţiei la card-ul tău. Am uitat să spunem că Bentley este şi ea o marcă a grupului Volkswagen – deci tot nemţii au venit cu noutatea şi e posibil să o vedem translatată şi la celelalte maşini de top din trust, cum ar fi Porsche Panamera, Bugatti chiron şi Audi A8. Pe hârtie, invenţia a fost dezvoltată de divizia specială Mulliner a mărcii Bentley.
Autor Alexandru Banu