Engine of the Year 2007
Faptul că premiul "Cel mai bun motor al anului 2007" a fost câştigat de BMW nu a fost o surpriză, propulsorul de pe 335i, un twin-turbo de 3,0 litri şi 306 CP, având foarte multe calităţi, îmbinând excelent puterea cu economia. De asemenea, acest motor a primit şi titlul pentru cel mai bun propulsor nou din 2007.
– pentru motorul turbo de 1,6 litri, realizat în colaborare cu PSA (echipează Mini Cooper S şi Peugeot 207 GT) – cel mai bun la categoria "motoare între 1,4 şi 1,8 litri"
– pentru motorul cu şase cilindri în linie, de pe 325i, 525i, X3 şi Z4 – cel mai bun la categoria "motoare între 2,0 şi 2,5 litri"
– pentru motorul V10, al sportivelor M5 şi M6 – cel mai bun la categoria "motoare peste 4,0 litri", dar care a fost reales şi pentru postura de "cel mai bun motor de performanţă"
Pentru economia de combustibil a fost recompensată japoneza Toyota Prius, cu al ei sistem de propulsie hibrid Hybrid Synergy Plus. Tot Toyota, dar împreună cu grupul PSA, şi-a adjudecat premiul la categoria "motoare sub 1,0 litri", pentru propulsorul de 1,0 litri, care echipează trio-ul Toyota Aygo – Citroen C1 – Peugeot 107.
Această competiţie tinde să devină un indicator determinant în decizia de cumpărare a unui automobil, la fel cum s-a întâmplat până acum cu "stelele" de securitate ale Euro N-CAP sau titlul "Best Car". Cel puţin pentru BMW, "Best Engine of the Year" tinde să devină o carte de vizită obişnuită.