Elementele de caroserie ale părții frontale pentru Bugatti Chiron se vând cu prețul unui Ferrari 812 Superfast nou
Lucrurile se schimbă în industria auto și avem de la o zi la alta noi recorduri când ajungem la capitolul preț: un dealer din SUA vinde elemente de caroserie pentru Bugatti Chiron cu prețuri ce depășesc ușor costul unui Ferrari 812 Superfast nou.
Dar lucrurile nu sunt atât de simple: Bugatti Chiron Super Sport 300+ a fost produs doar în 30 de exemplare și prețul mediu de vânzare a pornit de la 3,5 milioane de euro. Toate unitățile programate pentru producție au fost vândute și cu siguranță unii clienți au plătit mult mai mult față de prețul de bază în funcție de opțiunile dorite.
Un dealer specializat din segmentul pieselor de schimb listează pe site câteva oferte pentru mai multe modele produse de Bugatti. Pot fi comandate piese de schimb pentru Bugatti Chiron și Bugatti Chiron Super Sport 300+, dar pe listă avem și foarte multe oferte pentru Ferrari, Porsche sau McLaren.
Cu prețul unui Ferrari 812 Superfast îți poți repara doar partea frontală de la Chiron Super Sport 300+
Așa cum au remarcat și jurnaliștii de la revista germană Auto Bild a fost atins un nou prag în industria auto: Parts4USA vinde elementele de caroserie pentru partea frontală a unui Bugatti Chiron Super Sport 300+ cu suma de 399.999 dolari (aproximativ 373.416 de euro). Pentru acești bani putem să cumpărăm două modele Ferrari Roma sau Portofino și dacă plătim 300.000 de euro primim chiar un Ferrari 812 Superfast. După cum remarcăm ne-ar mai rămâne ceva bani să adăugăm și câteva opțiuni în cazul modelului 812 Superfast.
Pentru varianta normală Bugatti Chiron toate elementele de caroserie pentru partea frontală costă 330.000 de dolari, iar grila cromată este vândută de Parts4USA cu 15.000 de dolari (prețul unui model Dacia Logan la dealer). Piesele de schimb pentru Bugatti Veyron sunt ceva mai mici: pentru sistemul de evacuare prețul cerut este de 11.000 de dolari.
Ce trebuie să știm despre Bugatti Chiron Super Sport 300+
În urmă cu trei ani, un prototip Bugatti Chiron Super Sport 300+ reușea să ruleze cu o viteză maximă de 490,5 km/h. Motorul W16 de 8,0 litri oferă 1.600 CP pentru versiunea de serie Chiron Super Sports+, insă viteza maximă a fost limitată la 442 km/h. După cum spuneam la începutul acestui articol au fost fabricate doar 30 de unități și toate au fost vândute.