Edo Competition 997 GT2 R

Autor: Andrei Nan 17 sept. 2007 Știri auto

Tunerul s-a axat asupra modificărilor de exterior ale lui GT2, urmând ca modificările care vizează propulsorul să fie aduse în viitorul apropiat. Până când motorul boxer în şase cilindri va fi dus la o putere de 680 CP şi un cuplu imens, de 870 Nm, clienţi vor trebui să se mulţumească cu "doar" 540 CP .

O mare parte din caroserie, roţile, sistemul de frânare, evacuarea şi suspensia au suferit modificări. Astfel, întreaga parte frontală a fost redesenată pentru a se face loc imenselor prize de aer. Mai mult decât atât, spoilerului faţă i s-a ataşat un difozor aerodinamic, necesar pentru a crea forţa de apăsare necesară a trenului de rulare pe şosea. Pentru a se asigura un aspect foarte agresiv, dar şi pentru a face loc jantelor de 18", evazările aripilor sunt foarte pronunţate, fapt pentru care lăţimea maşinii a fost mărită.

Toate modificările aduse caroserie au fost făcute din fibră de carbon ultra uşoară. Suspensia a fost înlocuită cu una ajustabilă individual pentru fiecare amortizor în parte, creată de Edo şi KW, iar sistemul de frânare a fost îmbunătăţit prin utilizarea unor discuri mai mari. Kitul este compatibil şi pentru modelele 997 Carrera, 997 S4, 997 GT3 şi 997 Turbo.


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide