Ediţie limitată la doar 2.800 de unităţi: Nissan Juke Kuro
În foarte scurt timp, Nissan Juke şi-a făcut un fan club de proporţii, la nivel european fiind deja livrate peste 100.000 de unităţi, la un an şi ceva de la lansare. Adică un succes foarte bun, dată fiind nişa pe care a creat-o şi designul destul de controversat.
Deoarece Juke-ul pentru Europa este construit în fabrica Nissan din Sunderland, Marea Britanie, departamentul de marketing al filialei engleze a venit cu ideea unei ediţii speciale Kuro, destinată strict britanicilor şi realizată într-un număr de 700 de exemplare.
Care s-au dovedit prea puţine pentru cererea mare, dar care le-a deschis apetitul şi clienţilor de pe alte pieţe europene. Aşa încât Nissan a luat decizia de a oferi Juke Kuro şi clienţilor din alte ţări, în total urmând a fi construite 2.800 de astfel de exemplare.
Trecând peste „kakofonia” nefericită, din punct de vedere al limbii române, trebuie menţionat faptul că termenul „kuro” se traduce prin „negru” în japoneză. Deci nu trebuie să ne mire că Nissan Juke Kuro se diferenţiază prin vopseaua specială neagră a caroseriei (deşi se poate alege şi o culoare roşu aprins…).
Stilul „all black” este continuat chiar şi în cazul jantelor de 17 inch, vopsite în acelaşi negru, în timp ce interiorul maşinii este specific nivelului de echipare de top Tekna. Kuro poate fi comandat în combinaţie cu orice versiune de motorizare din gama Juke, însă preţurile pentru fiecare ţară nu au fost comunicate încă – în ce priveşte România, din păcate nu se află pe lista pieţelor norocoase.