EcoFlex – strategie pentru viaţă
Sistemul de reducere a noxelor E-Flex are la bază utilizarea energiei electrice provenită de la o gamă largă de surse, cum ar fi: pile de combustie, motoare cu ardere internă de capacitate mică alimentate cu E85 sau diesel. Pe termen scurt, GM va implementa tehnologia EcoFlex. Aceasta foloseşte motoare Eco – Turbo şi CMG (Compressed Natural Gas). Motoarele cu cilindree mare vor fi înlocuite de propulsoare Eco-Turbo, al căror atu este o capacitate cilindrică redusă, fără a afecta negativ performanţele. Conceptul Eco – Turbo este utilizat atât pentru motoare pe benzină, cât şi diesel, prima maşină care va beneficia de acest sistem urmând a fi Opel Corsa 1,3 CDTI, programată pentru lansare în 2008.
Saab îşi va extinde aria de "acoperire" a motoarelor propulsate cu biocombustibil pentru întreaga gamă de maşini. Cadillac va lansa în toamnă propulsoare alimentate cu E85, iar în 2010 este de aşteptat ca acestea să fie disponibile şi pentru Opel şi Chevrolet. Mai mult decât atât, GM va prezenta la Frankfurt noua generaţie a pilei de combustie, denumită HydroGen4, tehnologie pentru care concernul american a investit aproximativ un miliard de dolari.