Afacerile nu merg bine pentru cei de la Fiat, care încearcă din răsputeri să revină pe linia de plutire şi să evite scandalurile de după achiziţia Chrysler. Totuşi, recenta campanie de ”trolling” la adresa angajaţilor riscă să le aducă noi critici italienilor.
Cu astfel de mesaje subliminale se cam depăşeşte o limită, nu credeţi?
De ce este vorba? Ei bine, şefii Fiat s-au gândit să le ”stimuleze” loialitatea unora dintre angajaţi, atrăgându-le atenţia într-un mod discutabil asupra faptului că folosesc maşini care nu sunt produse de grupul Fiat.
Astfel, unii dintre angajaţi s-au trezit cu maşinile din parcare înfoliate şi cu stickere de inimă frântă, pe care era scris următorul mesaj: ”Ne întristează că te vezi cu alta… Dar, chiar şi aşa, noi vom continua să ne gândim la tine”.
Oare chiar Marchionne s-o fi gândit să-şi trolleze angajaţii care nu au maşini Fiat?
Sincer, acum, puneţi-vă în pielea respectivilor angajaţi: la ce v-aţi gândi prima oară când aţi vedea aşa ceva? La o ameninţare voalată (”eşti ca şi dat afară”) sau la un îndemn glumeţ de a lua în considerare discountul de 26% pe care Fiat îl oferă angajaţilor?
Ce părere aveţi despre această acţiune:
CREDEŢI CĂ ŞEFII FIAT AVEAU DREPTUL SĂ FACĂ AŞA CEVA?