După părerea lor, înăuntru sunt câteva mici probleme descrise în articol
Nemţii au experienţa net superioară românilor, în maşini. Ar f inutil să explicăm de ce. Aşa ar trebui să explicăm şi de ce brazilienii ştiu fotbal mai mult decât bulgarii. Cam asta ar fi diferenţa dintre pregătirea noastră în industria auto şi a lor. De la istorie până la producţie, nu putem să ne punem cu ei.
Jurnaliştii de la Autobild au început semifrumos recenzia şi au zis că Dacia vrea să fie o maşină low-cost, iar pentru pretenţiile brand-ului, modificările exterioare sunt importante şi toate bune. Caroseria are unghiuri mai bune, elemente mai spectaculoase, totul a urcat o treaptă.
Înăunru, când te urci, e clar că nu e o maşină premium pentru că e plină de plastic tare şi negru. Ceea ce, dacă o luăm altfel, poate fi percepută ca eleganţă.
Nemţii critică jocul destul de mare al unor butoane de pe consola centrală şi chiar al mânerelor pentru deschiderea uşilor. În rest, ei apreciază designul, cu tot cu volan şi reglajele lui, display-ul (nu cu cea mai bună rezoluţie dar plin de informaţii) şi camerele 360 de grade.
La dotările de siguranţă şi sistemul de climă, jurnaliştii de la Autobild nu au niciun comentariu, le consideră o evoluţie în lista de opţiuni şi o linişte pentru cei din maşină.
Concluzia lor după analiza motoarelor pe care le are Dacia pentru SUV (115 şi 125 de cai benzină, 90 şi 110 cai diesel) este că, dacă păstrează intervalul de preţuri, Duster nu are concurent pentru că oferă foarte mult în aceşti bani (~12 – 18.000 eur).