Ducati 1098 F08
Cu ocazia World Ducati Week, echipa producătorului din Borgo Panigale a prezentat următoarea generaţie de supermotociclete. Versiunea de curse a lui 1098 a fost prezentată de către dublul campion mondial Troz Bayliss.
Ducati 1098 F08 se aliniază noilor norme din WSBK, care permit motoarelor bicilindrice să atingă cilindreea de 1.199 cmc şi va înlocui vechiul 999. Creşterea cilindreei a dus la impunerea unor restricţii care fac ca 1098 F08 să fie mult mai aproape de versiunea de stradă decât era 999 F06 de 999r. Spre exemplu, arborele motor, bielele şi tacheţii provin chiar de la motocicleta de serie. Cadrul este, de asemenea, standard însă furca, bascula şi sistemul de evacuare pot fi modificate.
"Ieri am văzut pentru prima dată noul 1098" spune Troy. "Arată bine, se simte bine şi, deşi nu este încă la potenţialul maxim, sunt sigur că Ducati merge în direcţia bună şi în scurt timp va fi. Am încă unele lucruri pe care trebuie să mă concentrez, cum ar fi câştigarea titlului de anul acesta, dar abia aştept să testez noua motocicletă într-o conjunctură mai liniştită."