Daniel Mayerle, Creative Directer BMW Interior Design a fost cel care a condus ostilităţile şi a prezentat cele două modele, punctând caracteristicile şi atributele fiecăruia în parte. În vreme ce BMW Seria 3 Gran Turismo vine cu o abordare orientată către confort şi versatilitate pentru călătorii lungi – aşa cum am văzut în testul de prim contact din Sicilia – roadsterul BMW Z4 este în totalitate orientat către o experienţă sportivă de condus.
Cel de-al doilea invitat special a fost nimeni altul decât legenda sporturilor cu motor în România, Marin Dumitrescu. Fostul pilot şi-a câştigat faima cu un roadster BMW 328 modificat în propria curte cu ajutorul prietenilor de la uzinele Vulcan în perioada 1949-1950. După ce a surclasat piloţi de renume mult mai titraţi decât el, maestrul volanului şi-a încheiat cariera cu un portofoliu de 36 de titluri de campion naţional şi peste 250 de curse câştigate la viteză în coastă, circuit şi raliu.
Revenind la proaspăt lansatele modele, Seria 3 Gran Turismo este disponibil cu cinci variante de motorizare cu puteri ce variază între 143 şi 306 CP, toate cu tehnologia TwinPower Turbo. În România, clienţii pot comanda noul Seria 3 GT de la dealeri începând cu luna iunie, pentru un preţ de pornire de 30.550 de euro fără TVA pentru versiunea 320i şi şi 32.550 de euro fără TVA pentru varianta 320d.
În ceea ce priveşte modelul Z4 facelift, BMW s-a axat pe dotări exterioare noi şi un nou pachet de echipamente Design Pure Traction şi o nouă versiune entry-level sDrive18i. Disponibil într-o gamă de cinci motorizări pe benzină, BMW Z4 oferă clienţilor trei motoare cu patru cilindri şi două cu şase cilindri.
Mai jos, aveţi la dispoziţie un mini-documentar despre viaţa şi cariera lui Marin Dumitrescu.
Cursa vietii mele – Trailer from EvlSkillz on Vimeo.