Momentul în care două Ford Puma din anii ’90 se ciocnesc. Înscenare sau accident?

Publicat: 30 06. 2021, 18:25
Actualizat: 30 06. 2021, 18:29

Două Ford Puma, produse la sfârșitul anilor ’90, s-au ciocnit pe o șosea din județul Suceava. Cei care au văzut filmarea sunt convinși că nu este un simplu accident.

GALERIE FOTO

Imaginile au fost surprinse de camera de bord a unui șofer. O mașină se oprește pentru a da prioritate celor din sens opus înainte de a vira la stânga. În spatele său, oprește un Ford Puma, versiunea pe care Ford a lansat-o la începutul anilor ’90, un model extrem de rar pe șosele din țara noastră la ora actuală.

În spatele său vine cu viteză un model identic, dar de altă culoare. Acesta nu mai frânează și lovește în plin portbagajul celui din față. Cei doi șoferi trag rapid pe dreapta pentru a discuta. Primul nu pare să fi suferit avarii serioase. Dar cel de-al doilea, din ce se poate observa în imagini, are capota serios îndoită. (vezi GALERIA FOTO).

Accidentul pare foarte bizar. Șansele ca două modele de același tip, ieșit din producție de 20 de ani, să se lovească astfel sunt foarte mici. Incidentul le dă de bănuit celor care au văzut filmarea.

“Ori s-au vorbit, ori s-au nimerit”, glumește un utilizator de Facebook.

“La cum conduc după accident, ori sunt furate, ori mergeau la Remat. Sau aduse din Germania de la bătrânică și se grăbeau la târg”, se amuză un altul.

“E sezon de împerechere pentru Pume. Peste 9 luni o să iasă o frumusețe de Focus”, este poanta care a strâns numeroase reacții de amuzament.

Mașinile implicate în accident, Ford Puma (1997-2001), foarte rare în România

Primul Ford Puma a fost dezvăluit oficial în septembrie 1997. Construit exclusiv la uzina Ford din Koln, Germania, era un model sport compact, cu trei uși. Avea la bază modelul Ford Fiesta Mk4, dar primea motorizări realizate în parteneriat cu Yamaha, o transmisie cu setări diferite și o suspensie mai rigidă. Se putea comanda opțional un diferențial cu alunecare limitată, dezvoltat de Ford Racing.

Versiunea de top avea 153 de cai putere și accelera de la 0 la 100 km/h în 7,9 secunde.

Aproximativ 133.000 de unități au fost construite. Mașina a ieșit din producție în iulie 2001. Ford a readus în prim plan denumirea Puma odată cu lansarea, în anul 2019, a crossover-ului care se construiește la uzina de la Craiova.

VIDEO: