Doi piloţi de Formula E au fost amendaţi pentru că purtau lenjeria intimă greşită

Publicat: 17 07. 2018, 17:16

Probabil că nu aţi luat niciodată amendă pentru tipul de lenjerie intimă pe care îl purtaţi, însă este la fel de probabil să nu fiţi piloţi de într-o competiţie internaţională de curse. Ei bine, doi dintre cei mai buni piloţi din cadrul campionatului Formula E, amândoi colegi în cadrul echipei TECHEETAH, au primit amenzi de câte 6.000 de dolari pentru că nu purtau lenjeria intimă corespunzătoare regulamentului, scrie Go4it.ro

Jean-Éric Vergne, noul campion internaţional al Formula E, a fost amendat imediat după calificările de la cursa de la New York, în urma inspectării echipamentului de către oficialii concursului. Colegul său, Andre Lotterer a suferit aceeaşi soartă, cei 6.000 de dolari fiind doar penalizarea monetară. Pe lângă bani, fiecare a primit trei puncte de penalizare la brevetul de curse. Asemeni unui permis de conducere, la un anumit număr de puncte de penalizare acesta poate fi suspendat sau chiar anulat.

Nu este clar însă ce reguli nu au respectat cei doi piloţi ai echipei TECHEETAH. Regulamentul FIA Formula E Championship menţionează că lenjeria intimă a piloţilor trebuie să fie realizată din materiale ignifuge, însă în trecut fostul campion Lucas di Grassi a fost penalizat cu trei puncte în luna martie pentru că purta lenjerie intimă ignifugă prea scurtă.

Cei doi piloţi nu au primit alte penalizări întrucât încălcarea regulamentului a avut loc în timpul perioadei de calificări, cu puţine maşini pe traseu şi pentru un timp mai mic decât o cursă obişnuit, punând astfel în pericol un număr mai mic de persoane. Aparent, piloţii aleg uneori să încalce regulamentul referitor la lenjeria intimă din cauza căldurii, vehiculele electrice producând foarte multă căldură în operare (în special acumulatorul se încălzeşte).

De curând, în cadrul unei demonstraţii a unui nou campionat de maşini electrice care va folosi vehicule Tesla, o maşină s-a supraîncălzit după doar două tuturi de circuit din cauza unei defecţiuni a unui senzor al sistemului de răcire. Având în vedere că acumulatorii pot oricând izbucni în flăcări în cazul unui accident, chiar şi minor, purtarea echipamentului ignifug corespunzător poate face diferenţa între viaţă şi moarte într-o astfel de situaţie.