Dodge e o marcă de maşini care rezonează profund în memoria multor pasionaţi de maşini, mai ales dacă e să ne gândim la Dodge Challenger sau Charger. Şi în special în America, acolo unde marca americană încearcă din răsputeri să combată puternicii germani – culmea, nu cu argumente care ţin neapărat de performanţele maşinilor, ci cu unele care ţin mai degrabă de nostalgii.
Încearcă să faci asta cu un Passat. Nu semnul internaţional al prieteniei, ci burn-out-ul!
„Niciun copil n-a crescut cu un poster cu Passat pe perete”, ne spune o imagine oficială Dodge, în timp ce alta ne arată un om de vârsta a doua cu degetul mijlociu ridicat în sus, ca un fel de mesaj de la Sergio Marchionne, CEO-ul grupului Fiat Chrysler (aflat la aceeaşi vârstă, probabil, cu omul de la volan) către duşmanii de la Volkswagen, cu care s-a certat la cuţite cu ceva timp în urmă.
În afară de copiii CEO-ului Volkswagen, desigur. Care aveau un Porsche 911 pe perete
Mixând cele două imagini, obţinem un mesaj puternic: dacă tot ai crescut cu poze cu muscle cars americane pe pereţi, iar nu cu un banal Passat, de ce ai ajuns în halul în care să-ţi iei unul, în detrimentul viselor tale? Nu cumva vrei să amâni bucuria de a conduce un Challenger până când e prea târziu, şi vei avea deja păr alb pe cap?
Chiar, de ce? Şi, apropo, care dintre voi a crescut cu maşini americane pe pereţi, în detrimentul supermaşinilor italieneşti sau nemţeşti? Suntem curioşi 🙂
Via Carscoops.com