Citroën a dezvăluit recent Noul C3, ultima realizare a unui best-seller comercializat în peste 3,6 milioane de exemplare, din 2002 până în prezent. Pe lângă designul său distinctiv şi personalitatea vibrantă, Noul Citroën C3 este şi extrem de manevrabil.
„Noul C3 posedă toate trăsăturile de personalitate ale mărcii Citroën, dar şi toate calităţile necesare pentru a da mărcii un nou impuls. O provocare majoră pentru un best-seller, care reprezintă deja aproximativ una din cinci maşini Citroën vândute în Europa. Autovehicul confortabil, cu o personalitate reală, C3 este gata să atragă noi clienţi aflaţi în căutarea unei maşini moderne de caracter.” Linda Jackson, director executiv Marca Citroën.
Noul C3 aduce tehnologii de ultimă oră, începând cu implementarea în premieră mondială a sistemului CitroënConnectedCam™, un sistem video HD complet integrat şi conectat care înregistrează experienţa călătoriei, pentru a o putea transmite instant pe reţelele de socializare, în scopul vizionării ulterioare (sau, de exemplu, ca probă în cazul unui incident).
Sistemele avansate de asistenţă din timpul conducerii includ: navigaţia conectată 3D cu recunoaştere vocală, camera video marşarier, funcţia de avertizare la părăsirea benzii de circulaţie şi supravegherea unghiului mort.
Eficienţa noului C3 oferă, de asemenea, o gamă completă de motorizări de înaltă performanţă, cu consum redus (PureTech benzină, BlueHDi diesel), precum şi ultima generaţie de transmisie automată, cutia de viteze EAT6.