Nu există în România o mașină mai populară decât Dacia Logan. Peste 20.000 de clienți au comandat un Logan în 2019. Dar de ce se vinde acest model atât de bine, deși multă lume zice că-i o “rablă”?
Românii vor mașini cu impozit mic, cu o asigurare mai puțin costisitoare și cât mai puține drumuri la service. Sunt trei caracteristici pe care Dacia Logan și le trece în cont. Un vloger a testat versiunea TCe 90 cu motor de 0,9 litri pe benzină pentru a afla de ce mulți spun că este o “rablă”, dar și mai mulți o cumpără.
Cinci oameni cu bagaje i-ar pune probleme propuslorului derivat din unitatea 1.33 turbo, dezvoltată de Alianța Renault-Nissan în parteneriat cu Daimler. Dar cum cel mai mult circulăm singuri în mașină, motorul este ideal pentru oraș.
Se vinde o Dacia Logan cu aproape un milion de kilometri.
Cum arată și cât costă mașina?
Portbagajul sare violent când se deschide, iar sistemul de deschidere integrează un arc care se regăsea – spune cel care a testat mașina – și la Dacia 1300 din 1973. Portbagajul cu volum generos de 510 litri are încă un minus: mocheta nu este lipită, nu are cleme și se desprinde cu ușurință.
Stopurile pe halogen par să aibă tehnologie LED datorită decupajului interesant. Farurile au lumini de poziție cu LED, care fac mașina să arate interesant în trafic.
Mulți clienți sunt nemulțumiți de tabla mașinii. Dar Logan pornește de la 6.000 de euro prin Programul Rabla, care a debutat ieri. Materiale mai bune ar ridica prețul modelului.
Geamuri electrice, suport de pahare sunt dotări care intră în echiparea standard.
Sunt dezamăgiți de Logan cei care au așteptări mari și vor o super mașină la preț foarte mic. “Nu e o mașină distractivă, dar este o mașină corectă”, spune cel care a analizat plusurile și minusurile Daciei Logan.