De ce să nu îți cumperi o mașină care a fost folosită ca taxi?

Autor: Marius Vișan 22 mai 2020 Știri auto
De ce să nu îți cumperi o mașină care a fost folosită ca taxi?

Dacă îți cumperi o mașină la mâna a doua, unul dintre cele mai importante aspecte pe care ar trebui să le cunoști despre ea este dacă a fost folosită ca taxi. Asta pentru că un taxi va circula foarte mulți km prin oraș, filtrul de particule se va înfunda mai repede, motorul va avea mai multe ore de funcționare și, implicit, mai multă uzură.

O mașină folosită ca taxi, care a circulat 300.000 de km să zicem, va fi mult mai „obosită” decât una care a făcut aceeași distanță doar în extraurban.

Singurul motiv pentru care să îți cumperi o mașină folosită ca taxi?

Doar dacă ai o afacere cu fier vechi, în caz contrar, nu lua în considerare un vehicul care a ajuns la sfârșitul vieții.

O mașină folosită de o firmă de taximetrie este o afacere, iar proprietarul va extrage din ea și ultimul bănuț pentru ca apoi să scape de ea.

Fiecare piesă de pe o astfel de mașină, de la suspensie, frâne, motor, transmisie până la interior va fi foarte uzată. Plus că mașina poate a avut multe accidente (vezi modul de conducere al taximetristului român). Compania de taxi o vinde pentru că, în curând, o mașină ca asta nu va mai putea fi reparată. Îți poți da seama dacă mașina a fost folosită ca taxi pentru că scaunul șoferului este foarte uzat și vopseaua din jurul mânerelor ușii din spate este puternic zgâriată.

În mod normal, taxiurile circulă cel puțin 90.000 de km pe an

Oamenii care conduc aceste mașini se comportă cu ele ca și cum ar conduce o mașină de închiriat, sau cum se conduce o mașină de serviciu: neglijent. De asemenea, probabil că un taxi a avut mai mulți șoferi, în acest caz, dacă nu vă deranjează uzura produsă de 50 de șoferi diferiți, puteți să cumpărați acea mașină, însă nu vă recomandăm.

Citește și Prima Tesla transformată în taxi din România. Cât costă cursele cu celebra mașină electrică?

 

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: Mediafax


Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult

Comentarii
Inchide