Noul model a fost produs în colaborare cu GM și cu o firmă de consultanță britanică și urmează să fie asamblat în paralel cu actuala Nexia, o copie aproape identică a modelului Cielo realizat până de curând la Craiova. De anul viitor doar noul facelift va fi produs pentru piața locală cu numele Chevrolet, pentru export purtând în continuare denumirea de Daewoo.
Modificările exterioare sunt semnificative, începând de la partea frontală nouă și terminând cu stopurile total diferite. Privită însă din lateral, Daewoo Nexia aduce încă aminte de vechiul Opel Kadett pe a cărui platformă tehnică este construită. La fabrica uzbekă sunt asamblate într-o cadență totală de 250.000 de unități modelele Chevrolet Lacetti, Epica, Tacuma și Captiva. În ceea ce privește noua Nexia, oficial se dorește o producție anuală de 100.000 de exemplare, care are toate șansele să fie atinsă. Chiar dacă modelul este conceptual vechi de aproape 30 de ani, are o siguranță pasivă ce lipsește cu desăvarșire și vine doar cu soluții tehnice depășite moral. Dar măcar are climatizare automată, nu?