Dacia – vânzări în Bulgaria la început de an
Sectorul auto
din Bulgaria trece printr-o perioadă mai neagră decât cel al
vecinilor la nord de Dunăre. Cea mai vândută marcă la început de
2010 vine însă tot din același punct cardinal, Dacia reușind să
crească și să se impună lider încă din start.
Cifrele care
exprimă starea pieței bulgare sunt destul de liliputane, în
întreaga lună ianuarie vecinii noștri cumpărându-și doar 1.160
unități. Și Dacia,
chiar dacă este lider nu se poate lăuda cu profituri uriașe, vânzând 138 de unități, ceea ce
înseamnă totuși o creștere de 38%.
Anul trecut Dacia a terminat pe locul al șaptelea în Bulgaria cu
1.744 unități vândute. Dar se pare că statutul de low cost i-a fost avantajos
mărcii Dacia într-un climat de austeritate pentru segmentul auto,
marca națională depășind în Bulgaria Peugeot, cu 119 maşini, şi
Ford cu 118.