Dacia Spring primește un rival? Ce este Microlino?
Dacia credea că noul său Spring va defila în segmentul mașinilor electrice. Principalul său atu este prețul. Dar se pare că Spring nu va fi cel mai ieftin vehicul electric. De anul viitor ajunge pe piață Microlino.
Microlino 2.0 este cel mai mic și mai simpatic EV care va ajunge pe piața europeană. Modelul anunțat de Micro Mobility va intra anul viitor în producție. Primul prototip va fi dezvăluit în curând. Inginerii testează, la această oră, șasiul modelului. Compania a făcut publice câteva imagini cu vehiculul în această etapă a dezvoltării.
“Primele astfel de teste au arătat o îmbunătățire în ceea ce privește manevrabilitatea și confortul, în comparație cu cele oferite de Microlino 1.0”, este concluzia specialiștilor.
Modelul la care lucrează Micro Mobility va primi un sistem de iluminare cu benzi LED și un interior asemănător cu ceea ce vom vedea la prototipuri, dar și un acoperiș pliabil. Cinci astfel de prototipuri vor fi construite, iar pentru fiecare dintre ele va fi nevoie de câteva săptămâni.
Din ceea ce putem vedea la această oră, designul vehiculului electric pare inspirat de BMW Isetta.
Microlino are loc pentru două perssoane și trei lăzi de bere
Microlino 2.0 va avea loc la bord pentru – spune producătorul – “două persoane și trei lăzi de bere”. Viteza sa maximă va fi de 90 km/h. Doar 513 kilograme va cântări EV-ul și va avea o autonomie egală cu aceea trecută în contul lui Spring de la Dacia: 200 de kilometri.
Prețul de pornire al mini-mașinii va fi de 12.000 de euro. Dacia Spring, deși va fi mai scumpă, are un mare avantaj în fața viitorului Microlino. Chiar dacă este un model mini, tot este mai mare și mai spațios decât modelul produs de compania elvețiană.
“Aceasta nu este o mașină!”, insistă producătorul. Elvețienii vor din start ca viitorii lorr clienți să știe că au de-a face cu un micro-car. Microlino poate fi deja rezervat.
Micro Mobility anunță și că un fost șef de la MINI Germania și fost coordinator al diviziie de Marketing de la Audi, Hans-Peter Kleebinder, s-a alăturat Consiliului Consultativ al companiei, până în prezent, a produs biciclete, trotinete electrice, valize pentru călătorie și diverse accesorii.