Dacia – promoţii de criză mondială auto
Concret, soluţia Dacia pentru impulsionarea vânzărilor în luna decembrie, o perioadă destul de "rece" a vânzărilor, este oferirea unui autoturism Dacia Logan pe zi ca premiu pentru cei care îşi achziţionează un automobil în această perioadă. Această metodă pare inspirată de oferta celor de la Dodge, care dau două maşini la preţ de una, doar că în România numai 24 de clienţi vor pleca cu două Dacii acasă. Deci şansa de a plăti unul şi a primi două este mai mică de 1 la 200, dacă preconizăm că Dacia va vinde în jur de 5.000 de automobile.
Marele premiu constă într-un vehicul Dacia Logan, din seria specială „Partener” 1.6 16V 105 CP, culoare metalizată, în valoare de 10.305 Euro (TVA inclus). acest model vine echipat cu ABS, airbaguri, sistem de navigatie MIO C220, tetiere personalizate, aer condiţionat, radio CD cu MP3, volan şi manetă schimbător de viteze îmbracate în piele.
Alte stimulente sunt oferirea ABS-ului gratuit pentru Logan, Logan Pick- Up şi Logan VAN, iar cei care optează pentru Sandero vor avea montate patru pneuri de iarnă Continental. De asemenea, în această perioadă există şi oferte de finanţare, cum ar fi dobândă 0 pentru orice Logan cumpărat în perioada 2 decembrie 2008 – 12 ianuarie 2009, sau 6 rate de leasing gratuite pentru orice automobil Dacia cumpărat.
Aceste oferte, deşi tentante la prima vedere, s-ar putea să nu fie suficiente pentru a resuscita vânzările şi a preveni apariţia stocurilor de automobile şi Dacia va trebui să mai scoată din mânecă alte promoţii. Momentan fabrica Dacia se află în repaus şi se preconizează chiar disponibilizări pentru perioada viitoare, dacă piaţa nu se deblochează.