Cum arată o Dacia Logan după 15 ani pe șoselele patriei?
Dacia Logan este cel mai popular model printre români și în topul preferințelor în țări ca Spania, Franța și Anglia. Prețul accesibil și costurile mici de întreținere îi atrag pe șoferi. Dar cum arată o Dacia Logan după 15 ani petrecuți pe șoselele patriei?
Personajul principal al celui mai recent vlog ROmasina este o Dacia Logan 1.6 MPi cu 90 de cai putere și transmisie manuală, care a ieșit pe porțile uzinei de la Mioveni în anul 2005.
Mașina a fost comandată, în urmă cu 15 ani, în echipare de top. Astfel, sedanul românesc este echipat aer condiționat cu reglaj manual, are geamuri electrice în față și în spate, servodirecție și jante din aliaj. Casetofonul din bord este aftermarket.
După 15 ani de viață și 134.543 de kilometri parcurși pe șoselele patriei, mașina nu-și arată vârsta. Dar este clar că a fost vopsită în mare parte. Proprietarul spune că doar unele elemente ar fi primit un strat nou de vopsea.
Nu există niciun luft care să arate vreo deformare a caroseriei, iar farurile nu s-au mătuit. Niciun punct de rugină nu a apărut între timp, nici pe capotă, nici pe aripi, nici pe praguri, zonele cele mai sensibile. O mică zgârietură și-a făcut apariția pe bara spate, nimic neobișnuit pentru o mașină rulată într-un oraș aglomerat.
Portbagajul se deschide ușor și se închide la fel. “Mai bine decât la Skoda mea din 2009”, spune vlogger-ul ROmasina. Dar în portbagaj se poate observa că vopseaua original este departe de a arăta impecabil, încă o confirmare a faptului că mașina a fost vopsită la exterior. În schimb, sub capotă, nu apare nicio problemă evidentă și nu se pot observa scurgeri.
Dacia Logan, o cabină fără urme majore de uzură, după 15 ani
De pe pedale a dispărut cauciucul anti-derapant. Tapițeria scaunelor nu prezintă urme majore de uzură, iar plasticul de pe bord nu își arată nici el vârsta.
Motorul pornește la sfert de cheie și funcționează liniar, deși a trecut de multă vreme de prima tinerețe.
VIDEO: