Dacia îşi face imagine în Italia
Dacia a cochetat mult timp cu fobalul, fiind sponsorul principal al echipei FC Argeş, în perioada de glorie a echipei din Pitreşti. Cel mai cunoscut brand românesc se întoarce în fotbal, dar nu la noi în ţară ci pe tricourile echipei de Seria A Udinese. Veţi spune că ţara arde şi baba se piaptănă, în condiţiile în care la Uzina din Mioveni repausurile forţate se ţin lanţ. Dar de fapt mişcarea celor de la Dacia este una foarte înţeleaptă.
Vestul Europei rămâne o piaţă foarte promiţătoare pentru Dacia şi în contextul actual constructorul naţional are neovie de a se face cunoscut pe aceste pieţe. Lucru de care francezii sunt constienţi, după cum declară Andreea Baracco, Directorul de Comunicare al Renault Italia,"Este o oportunitate de a face cunoscut publicului larg un tânăr brand de succes şi creştere puternică, în contrast cu declinul vânzărilor de automobile din Italia", conform Prosport.
Prin această mişcare, Dacia a dat o importantă lovitură de imagine în Italia, acolo unde este prezentă pe piaţă de trei ani. E de menţionat că grupul Dacia-Renault a cerut sprijin statului român pentru a depăşi criza auto actuală. Uzina Dacia este în repaus până la 12 ianuarie.