Publicaţia britanică Autocar, una din cele mai cunoscute reviste auto din lume, a luat la verificări fiecare marcă auto prezentă pe piaţa Regatului Unit pentru a vedea cât de bine s-a vândut aceasta şi care sunt aşteptările pentru anul curent.
Astfel, dacă în opinia lor Fiat acum are greaua misiune de a “readuce la viaţă” Alfa Romeo, după ani la rândul în care discuta despre relansarea sa, în timp ce Audi a impresionat cu noul coupe sport TT, iar BMW i3 şi i8 sunt considerate nu doar maşini ci “investiţii în viitor”, Dacia a luat prin surprindere clienţii britanici care au cumpărat anul trecut peste 2,6 milioane de maşini noi, adică de 32 de ori mai multe decât românii.
“Dacia este în prezent singura marcă auto economică din Regatul Unit pe măsură ce foştii săi competitori au urcat în gamă. Dacia poate fi Lidl al maşinilor, faţă de Waitrose Essentials care este Skoda”, spun specialiştii de la Autocar.
Citeşte mai departe pe Ziarul Financiar
Citeşte şi 5 maşini premium second hand mai ieftine de 8.000 de euro
Citeşte şi Cum să-ţi dezabureşti cel mai rapid parbrizul – Metoda NASA
Citeşte şi Calculatorul ANAF pentru timbrul de mediu 2016. Află cât vei plăti anul acesta
Citeşte şi Cele mai tari maşini americane clasice, aflate la vânzare în România – GALERIE FOTO
Citeşte şi 7 lucruri pe care să NU le faci la volan, pe polei şi gheaţă
Citeşte şi FOTO. Cum încearcă un şofer să-şi vândă Loganul galben care ”nu a fost taxi”
Citeşte şi Au crezut c-au scăpat de dracu şi au dat de tac-su’!