Dacia este cel mai bine vândut brand auto din Italia. Producătorul de la Mioveni are o cotă de piață de aproape 10%
Dacia este cel mai bine vândut brand auto printre clienții persoane fizice din Italia. Producătorul auto are o cotă de piață de aproape 10 procente.
Dacia nu se bucură de succes doar în România, ci și în alte state europene. Brandul autohton reușește să se impună și pe piețele din Occident, iar cel mai nou exemplu este Italia. Cu 28.913 de mașini înmatriculate în primul trimestru al anului, Dacia și-a confirmat poziția de lider pe piața autovehiculelor pentru clienții particulari și a obținut o cotă de piață de 9,7%, raportează ANSA.
În primul trimestru, cu 15.235 de înmatriculări, Sandero a ocupat primul loc ca cea mai bine vândută mașină străină pe piața persoanelor fizice, menținându-și liderul în segmentul B.
În perioada ianuarie – aprilie 2023, Dacia Duster s-a clasat pe locul 4 în rândul mașinilor vândute persoanelor fizice, cu 10.653 de înmatriculări, și își menține locul al treilea în clasam ca cea mai vândută mașină străină persoanelor fizice.
Dacia se impune și în afara României
Cu 2.378 de înmatriculări pe piața persoanelor fizice – ducând la peste 9.000 de unități de la lansarea sa la începutul anului 2022 – Jogger se clasează în Topul 10 al segmentului C și pe primul loc în segmentul C-Multispace.
Spring, micul model 100% electric din gama Dacia, destinat traficului urban, ocupă locul al șaptelea pe piața malinilor electrice din Italia cu 650 de înmatriculări.
Pe frontul „verde”, trebuie remarcată și performanța în segmentul modelelor alimentate cu GPL. Cu peste 21.000 de înmatriculări și o cotă de piață ce depășește 40%, Dacia își confirmă statutul de lider în acest segment. Motorul Eco-G 100 este cel mai ales de clienți, cu un mix de vânzări de 70%.
„Povestea de succes a brandului Dacia continuă și luna aprilie consolidează tendința de la începutul anului 2023”, a declarat Guido Tocci, managing director al Dacia Italia. „Faptul că suntem cel mai vândut brand printre persoanele fizice în primele patru luni ale anului ne face mândri și mulțumiți de munca extraordinară pe care o desfășurăm în fiecare zi pentru a răspunde nevoilor reale ale clienților noștri”.