Un dealer german a adus câteva modificări Daciei Duster cu scopul de a o face și mai capabilă în teren. SUV-ul de la Mioveni dispune de anvelope agresive, bare metalice de protecție și alte modificări specifice.
Dacia Duster este adesea lăudată pentru capabilitățile foarte bune în teren accidentat. Acest lucru a fost valabil de la bun început, odată cu lansarea primei generații. Dacia a găsit formula unui SUV de succes: accesibil, spațios și suficient de capabil în afara suprafeței asfaltice.
Duster are o gardă la sol de 21 de centimetri, ceea ce nu este o valoare rea deloc în segment. În plus, consolele scurte și barele profilate pentru a furniza unghiuri de atac bune ajută mașina să poată parcurge și trasee ceva mai anevoioase. De asemenea, masa redusă și rapoartele scurte de transmisie compensează pentru cifrele de putere modeste.
Dealerul german Carpoint, pe care îl știm pentru Daciile Duster pe care le modifică cu diferite jante și culori stridente, a decis să schimbe puțin abordarea. De această dată, avem de-a face cu o Dacia Duster ușor modificată pentru ieșirile în natură.
La exterior, mașina a primit un colant de camuflaj negru, protecții metalice pentru bara frontală și pentru praguri, dar și un portbagaj montat pe plafon, pe care este montată o roată de rezervă. Vorbind despre roți, mașina a primit un set de jante din tablă echipate cu anvelope agresive de teren.
Nu ne sunt precizate modificări de ordin tehnic, așa că, cel mai probabil, avem de-a face cu un tren de rulare nealterat. Exemplarul vândut pe Mobile.de are sub capotă motorul de 1,3 litri și 150 CP, cel mai puternic propulsor montat pe Duster, și cutia manuală cu 6 trepte. Fiind un build de off-road, tracțiunea integrală nu putea lipsi din ecuație.
Lista de dotări include scaune încălzite, sistemul de infotainment Media Nav, camere Multi View, climatizare automată, oglinzi electrice și 4 geamuri cu acționare electrică. Este un Duster bine echipat, dar merită oare suma de 30.990 de euro cu TVA pe care dealerul o cere?