Dacia Duster III cu design inspirat de Bigster și cu noul logo al companiei
Dacia Duster facelift nu a atras atenția pe care miza. Fanii brand-ului se așteptau la modificări majore pe care nu le-au primit. Dar acestea îi sunt rezervate lui Duster III. Cum ar putea arăta viitoarea generație?
Dacia Duster III va fi revoluția promisă de Dacia în gama primului său SUV. După ce a văzut versiunea facelift. Toată lumea se întreabă cum va arăta generație următoare. O serie de randări digitale au propus mai multe abordări. A venit și rândul sud-americanului Kleber Silva să vină cu o idee. Duster-ul lui urmează liniile trasate de conceptul Bigster, care anticipează viitorul model cu șapte locuri de la Dacia. SUV-ul de clasă mică își păstrează însă, identitatea.
Astfel, Dacia Duster III va primi noua parte frontală cu faruri care imită, mai degrabă, o săgeată decât forma literei Y. Acestea sunt însoțite de module luminoase cu tehnologie LED, amplasate orizontal, care flanchează noul logo al companiei, alcătuit din literele D și C. Duster-ul lui Kleber Silva propune prize mari de aer în bara față, aripi evazate, jante mari și o parte posterioară rotunjită. Pe ușa portbagajului, se poate observa denumirea brand-ului românesc, poziționată central. Stopurile cu semnătură luminoasă în forma literei Y rămân pe poziție.
În cabină, în viziunea artistului digital, își va face apariția același logo nou, dar va rămâne la bord volanul cu patru spițe. Neschimbate sunt și ventilațiile, deși o estimare corectă ar fi preluarea celor dreptunghiulare de la noile Dacia Logan și Sandero. Apare în consola centrală vehicul ecran, deși constructorul român vine cu unul nou, mai mare, de 8 inci, încă de la versiunea facelift.
Dacia Duster III va primi noua platformă
Ce este cel mai important, Dacia Duster III va primi o platformă nouă, care va înlocui vechea structură B0. Aceasta aduce cu sine și noi tehnologii. În portofoliul producătorului, și-ar putea face apariția și o versiune hibridă, care va ajuta constructorul să respecte noile norme de poluare tot mai stricte.
O versiune extinsă a lui CMF-B va sta și la baza lui Bigster, SUV-ul de segment C cu șapte locuri.