Încetul cu încetul, Dacia ia în considerare completarea gama de mașini cu motoare care funcționează cu GPL.
Astfel, cu ocazia unui eveniment auto care va avea loc la Bruxelles, în ianuarie 2020, Duster va primi o versiune ECO-G cu motor TCe de 0.9 litri care produce 100 de cai putere, și care funcționează cu gaz petrolier lichefiat, scrie site-ul francez largus.fr.
Cu ocazia următorului salon auto de la Bruxelles (10-19 ianuarie 2020), Dacia își va extinde gama cu Duster ECO-G 100. Aceasta este o versiune care utilizează GPL și îi va ajuta pe șoferii care vor să economisească.
Acest Duster ECO-G este echipat cu motor pe benzină cu 3 cilindri 0.9 TCe 100 care poate funcționa atât pe benzină, precum și cu GPL (gaz petrolier lichefiat). Modificarea se realizează direct în fabrică, iar rezervorul suplimentar ia locul roții de rezervă.
Modificările sunt completate de un sistem de siguranță complex: supapă de verificare, limitator de umplere pentru nivelul de 80%, limitator de debit, electrovalve și supapă de siguranță, astfel încât vehiculul să respecte standardele de siguranță și să poată accesa parcările subterane.
Sistemul funcționează fie manual printr-un comutator pentru a trece la modul benzină sau GPL, fie automat, când rezervorul de GPL este gol acesta trece singur în modul pe benzină.
Dacia intenționează să lanseze o gamă completă de modele cu această tehnologie care folosește un motor de 100 CP. Pe lângă Duster, vor fi propuse pentru această opțiune și modelele Logan, Logan MCV, precum și Sandero.
Duster ECO-G 100 va ajunge pe piața franceză la începutul anului 2020. Va costa cu aproximativ 700 de euro mai mult decât versiunea TCe 100 cu benzină, adică în jurul sumei de 13.200 de euro (preț pentru piața franceză).