Pentru a veni în ajutorul clienților săi, Automobile Dacia a lansat un hotline prin care oferă informații utile legate de modelul electric Spring. La celălalt capăt al firului se vor afla specialiștii producătorului român, care le vor sta la dispoziție clienților cu toate detaliile pe care aceștia le vor solicita.
Toți posesorii sau viitorii proprietari ai unui Spring care au întrebări legate de primul vehicul electric din istoria mărcii de la Mioveni vor putea primi informații sau lămuriri apelând numărul de telefon 0741777464 (0741SPRING).
Clienții pot suna la numărul de mai sus în fiecare zi, de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00, iar sâmbătă între orele 8:00 și 16:00. Numărul de telefon poate fi apelat din orice rețea națională de telefonie, la tarif normal.
Reprezentanții producătorului român le vor sta la dispoziție celor care vor suna cu informații referitoare la disponibilitatea modelului, termenele de livrare pentru Spring. De asemenea, vei putea afla pe loc toate detaliile tehnice despre modelul 100% electric autohton.
În ultimele săptămâni, de când au început livrările la modelul Spring către clienții care l-au comandat în primăvară, tot mai mulți români au semnalat probleme de tot felul pe care le-au descoperit la „electrica” de oraș fabricată în China după ce au intrat în posesia acesteia. Toate aceste probleme au fost raportate pe pagina de Facebook Dacia Spring Romania (Oficial).