Dezvăluită în vara anului trecut, noua identitate vizuală a producătorului de automobile Dacia este vizibilă în Franța. Oficialii mărcii autohtone au făcut publice primele detalii referitoare la implementarea noii sale identități în showroom-uri.
Prima reprezentanță europeană care a adus brandul la noile standarde este LS Group din Melun, o localitate situată la circa 50 km distanță de Paris.
Rețeaua comercială Dacia își schimbă aspectul cu o nouă identitate vizuală exterioară. Aceasta este menită să sprijine dezvoltarea mărcii și a gamei sale de automobile rămânând în același timp fidelă valorilor sale de bază de simplitate, robustețe și frugalitate.
Lansarea noii semnalizări exterioare în rețeaua comercială a producătorului de la Mioveni va începe la primăvară cu ajutorul furnizorilor europeni. Aceștia vor oferi „servicii de înaltă calitate la prețuri imbatabile pentru dealerii Dacia”. Proiectul va continua cu introducerea standardelor de interior showroom, care sunt în prezent în curs de definire.
Showroom-ul Dacia din localitatea franceză Melun este primul care adoptă noua identitate vizuală a mărcii autohtone. Fațada este încadrată de o bandă lată de culoare kaki. Literele care compun cuvântul Dacia sunt luminoase. Pe timpul zilei, acestea sunt kaki, iar noaptea ele devin albe.
În curtea showroom-ului există două totemuri. Primul, de mari dimensiuni, permite identificarea cu ușurință a mărcii. Cel de-al doilea totem de proximitate este amplasat lângă ușa din față și le ofera clienților informații practice.
Noua identitate vizuală este implementată în trei etape. Prima a presupus modificarea logo-ului și culorii din albastru în verde-kaki. Noua siglă exprimă simplitate și robustețe, în timp ce noua culoare de brand semnifică atractivitatea în aer liber a mărcii românești.
Acum se trece la cea de-a doua etapă, cea a înnoirii imaginii din concesiuni și showroom-uri. Spre sfârșitul anului curent vor fi implementate noul logo și noua identitate de marcă pe întreaga gamă de modele Dacia.
Sursa: Dacia