Dacă nu era Dacia Logan, ar fi fost Porsche Logan…
17.02.2009: UPDATE FOTO
Conceptul low-cost, prezentat în 1994, a fost realizat în doar 4 luni de zile la studioul de design Porsche din Weissach. Din păcate (sau din fericire, pentru fanii Porsche), maşina nu a depăşit stadiul de show-car, la Salonul Auto de la Beijing în 1994, deoarece guvernul chinez nu a acceptat ca Porsche să construiască independent maşini pentru piaţa chineză – orice constructor din afara Chinei este obligat s[ fac[ un joint-venture cu o firmă auto chineză.
Originea denumirii lui Porsche C88 este foarte simplă: "C" vine de la China, iar "88" este considerat un număr foarte norocos în Asia.
Nu şi pentru Porsche, se pare, care, totuşi, a ales tot China pentru lansarea primei sale limuzine cu patru uşi, Porsche Panamera, la Salonul Auto Beijing 2009.
31.01.2009:
La 10 ani distanţă, Renault a creat revelaţia Dacia Logan, în timp ce piaţa auto mondială a început să fie asaltată de maşinile chinezeşti. Ne întrebăm de ce oare Volkswagen nu a preluat conceptul Porsche să-l transpună în practică? Şi ne mai întrebăm un lucru – oare Porsche C88 nu seamănă izbitor de mult cu defunctul proiect Dacia D33?