A trecut aproape un an de când Czinger 21C V Max a fost prezentat pentru prima dată publicului prin intermediul unei serii de randări detaliate, însă ediția din acest an a Festivalului Vitezei de la Goodwood ne-a dat șansa să facem cunoștință așa cum se cuvine cu noua versiune de performanță a hypercar-ului.
Czinger 21C V Max este o versiune gândită de constructorul american pentru performanțe și viteze maxime. Pentru a ieși cât se poate de mult în evidență, hypercar-ul a fost prezentat la Goodwood cu o caroserie vopsită într-o nuanță de culoare portocalie Golden State of Mind. Caroseria noii versiuni 21C V Max a fost complet regândită, americanii renunțând la majoritatea elementelor aerodinamice. În plus, potrivit Carscoops, caroseria a fost alungită pe modelul deja cunoscut al lui McLaren Speedtail sau Bugatti Chiron Super Sport 300+.
Așa cum susțineau americanii de la conducerea Czinger încă din urmă cu un an, cele mai importante surprize le avem abia atunci când aducem în discuție partea tehnică a noii versiuni 21C V Max. Și asta pentru că motorizarea gândită de americani îi permite să reușească câteva cifre de performanță mai mult decât excelente.
Versiunea de performanță a lui Czinger 21C este echipată cu o unitate de motorizare V8 cu capacitate de 2.88 litri, twin-turbo hybrid, capabilă să dezvolte nu mai puțin de 1.250 de cai putere. În aceste condiții tehnice, hypercar-ul promite o accelerație de la 0 la 96 km/h posibil de realizat în numai 1.9 secunde.
Mai mult decât atât, repriza 0 – 250 mile pe ora – 0 (0 – 402 km/h – 0) ar fi posibilă în aproximativ 27 secunde după spusele celor de la Czinger. În aceste condiții, noul 21C V Max ar bate recordul de 28.8 secunde stabilit recent de Koenigsegg Regera.