Cupra împlinește astăzi patru ani de existență ca marcă de sine stătătoare, prilej cu care și-a prezentat noua strategie denumită „Cupra X 2”. Ibericii și-au anunțat obiectivele pentru anul curent.
Cele mai importante dintre acestea le reprezintă lansarea a două modele complet noi. În plus, brandul de la Martorell plănuiește să-și dubleze vânzările.
De când s-a „rupt” de compania-mamă Seat, în 2016, Cupra a lansat mai multe modele, între care și electricul Born. Strategia spaniolilor a dat roade pentru că, în 2021, au înregistrat o triplare a vânzărilor. În cadrul unui eveniment online organizat cu ocazia aniversării a patru ani compania a anunțat că vizează o dublare a cifrelor de vânzări.
Strategia „Cupra X 2” prevede inclusiv lansarea a două modele complet noi până la sfârșitul lui 2022. Deocamdată, oficialii Cupra nu au dezvăluit nici un fel de detaliu despre acestea. Ceea ce se știe este că în 2024 va fi lansat noul model electric Tavascan, iar anul următor își va face debutul un alt vehicul cu emisii zero, care se va baza pe conceptul UrbanRebel, prezentat în toamna lui 2021.
Până atunci, spaniolii lansează „Metahype”, un spațiu de experiențe de realitate virtuală. Acesta a fost dezvoltat în colaborare cu VISYON din Mediapro Group. Aici, mărcile start-up-urile și creatorii de conținut vor putea găzdui o varietate de evenimente. Cupra va avea propriul hub în cadrul platformei, iar companiile de muzică și de divertisment Primavera Sound și UBEAT se vor alătura acestei lumi digitale.
„Metahype” nu este singurul proiect digital anunțat de Cupra. Astfel, brandul iberic va lansa în curând „Cupra2 Experience”. Este vorba despre o experiență unică de curse, care le va permite utilizatorilor să combine cursele reale și virtuale.
Înainte de lansarea noii experiențe, Cupra va scoate la licitație un NFT al prototipului UrbanRebel. Cumpărătorul acestuia îl va putea „pilota” virtual în Cupra2 Experience.