Și-a cumpărat un Renault Clio second hand. I s-a părut că mașina este în regulă, mai ales că vânzătorul era primul și unicul proprietar. Abia după ce a făcut actele, a aflat că nu era așa cum credea. Mașina pe care o achiziționase recent avea kilometraj dat înapoi și avea la activ nu mai puțin de 12 daune!
Cumpărătorul a mers pe încredere. A crezut că face o afacere cumpărând un Renault Clio III second hand. Dar a făcut greșeala să o verifice abia după ce a achiziționat-o. “Ar fi culmea să fie măsluită”, i-a scris el lui Răzvan de la 99Vehicles, mirat de rezultatul raportului.
Răzvan a găsit nu mai puțin de 12 daune suferite de mașina respectivă. În total acestea ar fi cotate la 97.000 de lei. “Cum poate o mașină de 12.000 – 13.000 de euro să aibă daune de 20.000?”, întreabă specialistul.
Și asta nu este tot! Mașina cumpărată are și kilometrajul modificat. În 2016, avea 89.125 de kilometri parcurși. A fost apoi înregistrată cu 154.000 de kilometri, pentru ca apoi, în raport, să apară că acel Renault Clio, până în 2018, ar fi parcurs doar 77.147 de kilometri.
Noul proprietar primise carte service și acte. Totul părea în regulă în momentul în care a virat banii.
În același vlog, Răzvan a descoperit un BMW Seria 1 cu kilometraj modificat în România. Compacta premium a ajuns de la 236.382 de kilometri la 219.068.
Un BMW Seria 5 a fost supus aceluiași tratament. Kilometrajul său a fost dat înapoi de două ori. Parcursese 201.668 kilometri până în 2013. Anul următor, după ce a fost adusă din Germania în România, mașina apare în sistem cu aproape 80.000 de kilometri mai puțin.
Istoria s-a repetat în 2018, când limuzina premium a scăpat de încă 10.000 de kilometri. BMW-ul are în palmares și daune de aproximativ 4.000 de euro.
VIDEO: